Yine Dostoyevski yine yalnızlık ve yine karanlık.. Hayatı derinlemesine sorgulamayı sevenlerin keyifle okuyacağı iki bölümden oluşan, yüzyıl öncesinde yazılmasına rağmen her zaman olduğu gibi günümüz şartlarında bile insanı düşündüren ve en derinlerde hissedebileceği bir roman. Eğer Dostoyevski okuyorsanız daima içinizdeki karanlıklara dair birşeyler buluyorsunuzdur.