·140 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Temmuz 2021 19:15 Gayet derin ve anlamlı sözler kullanılmış. Her bir cümlesi üzerinde derin ve kalıplı cümlelerin yanında oturaklı ve aynı zamanda akıcı bir kitap...
Kitaba yeni başlamama rağmen çok hoşuma gitti, yazarın eserlerini okumayı düşünüyorum. Her bir cümle özverili ve bir o kadar da düşündürücü. Her anlatım gayet sade ve anlaşılır.