·52 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Temmuz 2021 22:03 Çok, çok güzeldi.. Iki hikayeden oluşuyor bu kısa kitap.
Ilki Kızıl Elma. Bir adamın, çocuğunun sayesinde hatırladığı yasanmisligi ve bunun eşiyle olan bağını, ona karşı olan sevgisini görmesini sağlaması..
İkincisi ise "Ogulla Gorusme" savaşta oglunu kaybeden bir adamın, duygularıyla yüzleşmesi..
Aytmatov bu yüzden Aytmatov... Doyumsuz bu iki hikaye acı tatlı hisler bırakıyor..