Puan vermedi·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Aralık 2018 20:54 25 yıl kadar sonra tekrar okudum,yolculuğu tekrarladım,yine beğendim,beğendiğim halde unutmuşum kitap hakkında hatırladığım tek şey beğendiğim hissiydi.
Kendi hayat yolculuğumuzda keşfettiğimiz kişiliğimiz,hayatımız,kendimizi tanımamız,hayatı yorumlamamız çok güzel anlatılmış.Kişisel gelişim kitapları yerine güzel bir kurguyla anlatılan öğretiler...