Puan vermedi·71 syf.··Beğendi
· Kitap yaşlı bir kaının otel gibi bir yerde tanıştığı genç bir adama anlattığı 1 günlük olaylar. Kadınların ya da insanların duyguları çok yoğun olduğu zaman yapabileceği belki bize aşırı gelen olayları konu alıyor. İnsan denilen olgunun ne denli sınırlarını zorlayabileceği ve bunun sonuçlarından bol bol bahsedilmiş. Bence gayet güzel ve akıcı bir kitap. Okumanızı öneririm. Ayrıca çok güzel bir atmosferi de vardı. Aşktan ve tutkudan alışılmışın dışında bahsetmiş. Ve sonu tahmin edilebilse de tam bir klişe olmamış. Yaşlı kadının bu yaptıklarından bir genç kız gibi utanıp sıkılması da işin cabası.