Her yerde gördüğüm ve hakkında çok güzel yorumlar okuduğum bir kitap olduğu için beklentim oldukça yüksekti ancak beklentimi karşılamadı. Kurgu ve olaylar örgüsü olarak oldukça iyi bir kitaptı ancak yazarın üslubu sözcük dizimi bazı cümleleri anlamak için ikinci üçüncü defa okumama sebep oluyordu. Sanki yayın evinin kötü bir çevirisi gibiydi. Aynı kurgu daha doğru üslup ile yazılırsa okurlar üzerinde daha güzel bir etki bırakacağını düşünüyorum.