Aslında güzel bir betimleme ve olaylar atlanılmadan sindire sindire anlatılsa gerçekten güzel bir kitap olurdu fakat hem çok atıldı hem betimleme aşırı eksikti. Ben okuduğum kitapta gözümün önünde canlanacak kadar bir betimleme ihtiyacı duyarım fakat gerçekten kitap bir çok yönden eksikti.