·64 syf.····Okunma: 17 Ocak 2017 00:00 Öncelikle belirtmeliyim ki benim okudugum İs Kültür yayinlarindandı. Dolayısıyla tek bir hikaye seklinde okudum.
Tam bekledigim gibi bir kitapti. Zweig in anlatımını seviyorum. Bu kitabında da bir doktorun kendisinden bir istekte bulunan hastasının istegini yapıp yapmama konusundaki tereddutunu anlatmıs.