·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Temmuz 2021 16:45 Tek kelimeyle harikaydi... psikoloji okumak bana cok sey katiyor, ortak yaşamlar goruyoruz, ortak acilar, tecrubeler, paylasimlar ... Kitapdaki Ala nin degisimi ve yasadiklari bir yandan, verilen genel kultur bakimindan cok zengin toplum hikayeleri ve deginilen konular cok etkileyiciydi. Hem ogrenilecek hem eğlenilecek hem de klavuz edilinicek bir kitap. Freud' dan Hitler'e, Tutankamun'dan Eva Peron' a varan baglantili hikayeleri cok sevdim... Ac kaldim ama kitapsiz kalmadim dedigi yer cok uzucuydu.Kitaplarin insana sagladigi faydayi herkesin gormesi dileğiyle...