6/10
·112 syf.··
2021 33. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 17 Temmuz 2021 19:39
Türk edebiyatı için önemli bir eser olduğu için okudum denebilir. Beni aşırı derece etkileyen ve çok sevdiğim bir kitap olmadı açıkçası. Hatta ilk kırk sayfa cidden sıkıldım. Sonrası daha iyiydi. He ama okunmalı mı? Bence okunmalı, böyle aşırı derece bir edebî zevk almadım ama o dönem kitapları genellikle o şekilde bence. Ancak hepsi okunması gereken eserler ve okutturuyorlar yani kendilerini bir şekilde. Çok beğenmediğim ancak okuduğuma pişman olmadığım bir kitap oldu. Herkese iyi okumalar
SergüzeştSamipaşazade Sezai · İş Bankası Kültür Yayınları · 202356,5bin okunma
·
111 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.