9/10
·108 syf.··
Beğendi
·
2021 111. kitabı
·
14 saatte okudu
·
Okunma: 18 Temmuz 2021 13:18
Beni tanıyanlar Fuat Sevimay'ın kalemine nasıl hayran olduğumu bilirler.Ara Nağme elimdeki son kitabıydı.Onu emniyet sibobu olarak saklıyordum ama dayanamayıp okudum o yüzden yeni kitaplar yazması gerekiyor.2014 Orhan Kemal Öykü Ödülü'ne layık görülen kitabı çok sevdim.Kendine has üslubunu yine konuşturmuş yazarımız.Öykülerin konu çeşitliliği ve anlam derinliği çok güzeldi.Bazı öykülerde yazarın muzip üslubu ile gülümserken bazılarında yüreğime bir bıçak saplandı,boğazım düğümlendi.Sokak hayvanlarından tutun da kentsel dönüşüme kadar birçok konu işlenmişti.Bazen de gözümüzün önünde olup da görmek istemediğimiz insanların ,olayların sesi olmuş öyküler.Bir de defalarca okumaktan bıkmayacağım Kapalıçarşı kitabının temeli bu eserde atılmış.Okurken çok keyif aldım, her öykü güzeldi.Öykü seven herkes bu kitabı da sever.Sevmeyen için de iyi bir başlangıç olur.Fuat Sevimay okuyun, pişman olmazsınız.
Ara NağmeFuat Sevimay · Hep Kitap · 2019253 okunma
·
283 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.