Puan vermedi·104 syf.····Okunma: 19 Temmuz 2021 23:44 Okuduğum ilk tiyatro eser. Tiyatro okumaya hep ön yargıyla yaklaşırdım. Sıkıcı bir okuma olur , yarıda bırakırım , keyif almam diye düşünürdüm hep ama öyle olmadı . Bu kitap tüm ön yargılarımı kırdı. Çok keyif aldım okurken . Kitabın karakteri olan Harpagon cimrilerin cimrisidir. Vermek öylesine zoruna gider ki , selam bile vermez kimseye, onu bile alır; yalnız alır .