·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Temmuz 2021 18:51 Bu kitapta olay örgüsü beklemeyin. Az olay, çok betimleme var. Bundan dolayı akıcı gelmeyebilir. Fakat betimlemelerdeki motifler, sembollerdeki saklanmış mesajlar oldukça güzel. Kitapta önemli olan olaylar değil, karakterlerin iç dünyalarıdır. Pek fazla diyalog yok -ki bu da yazarın aslında insanların birbirlerinden kopuk olduğu ve insanların kafalarındaki olaylarda hayat sürdürdüğüne parmak bastığı bir durum. Ne demiş büyüklerimiz, insanlar konuşa konuşa... Sanırım konuşmaktan çekinmemeliyiz hiçbir zaman, ne olursa olsun.