Eseri okurken öğrendiğim en önemli şeylerden bir tanesi insanın sevebilmek ve sevilebilmek için önce kendisini sevmesi gerektiği oldu. Bunun yanı sıra, içerisinde bulunduğumuz monoton düzeni sorgulama fırsatı yakalayabildiğimi de söyleyebilirim. Bunun nedeni, toplumun bireylerden birtakım beklentileri olması ve bu beklentilerin yaşamı belirli bir düzene uydurarak monotonlaştırmasıdır. Kitabı okurken aslında düzene uyum sağlamaya çalışırken ne çok şeyi göz ardı ettiğimizin de farkına varma şansını yakaladım. Dolayısıyla, hayata dair önemli konular hakkında düşündüren bu eseri okumanızı kesinlikle tavsiye ederim.
İncelemenin tamamını okumak ve daha fazla kitap incelemesi için @kitapp_okur instagram sayfamızı takip edebilirsiniz.