Öncelikle bir yudum su gibi okunacak kısa bir kitap olduğunu söylemeliyim. İçerisinde bulunan hikayeleri beğendim. Eğleneceğim tarzda bir şeyler beklemiştim ama hep hüzünlü aşk hikayeleri buldum. Biraz içim burkulsa da hayatın gerçekleri böyle ne diyelim. Kediler hikayesinden sonra ayrıca evime kedi sokmamaya karar verdim!!!