Tuzu az gelmiş, şekeri fazla kaçmış bir kitap :)
Sonu güzeldi, gidişat fazla teferruatliydi. Yazar sanki bilgi ve deneyim olarak varını, yoğunu ortaya koymuş gibiydi. Beğendiği her cümle, okuduğu her kitaptan birer paragraf, izlediği her filmden birer sahne gibi.. Ortaya karışık birsey çıkmış.