·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Temmuz 2021 13:56 Ne düşüneceğimi bilemiyorum. Kitaptaki karekterlerin gerçek olması, yaşananların doğruluğu beni biraz sarstı. Kendimi hikayedeki herkesin yerine tek tek koydum. Bunu istemeden yaptım ve hepsine bazen hak verip bazen de çok kızdım. En çok kendime fadiyi yakın buldum. Kenan’ın söylemiyle fadi. Asıl yaşadığımız mutsuzluk ve cezayı kim veriyor bize , diye sürekli sorguluyorsunuz. Kenan beyin yaşamı ve hayatı gerçekten ders alınacak türden. Okudukça sizde kendinizden büyük parçalar buluyorsunuz. Hayat sandığımızdan daha kısa ve yaşanılacak bir yer. Gülseren Budayıcıoğlu’na bu iç muhakemeyi kendimize yapmamızı sağladığı icin teşekkür ederim kendi adıma. Keyifli bir o kadarda hüzünlü... hayat gibi.