·464 syf.····Okunma: 23 Temmuz 2021 15:15 Bu kitap için ne söylesem ne yazsam inanın gerçekten bilmiyorum. Büyük bir hevesle almıştım kitabı çünkü bayılacağımı düşünmüştüm. Aslında bir yandan bayıldım sayılabilir ama sıkıntıdan. Fantastik roman kesin beğenirim Stephen King beğenmiş aşırı iyidir herhalde dedim. Demez olaydım. Bilmiyorum kitap bana pek hitap etmedi sanırım. Ama bu kitabın şöyle de bir yanı var ; fazlasıyla beğeneni de var fazlasıyla beğenmeyeni de. Ben beğenmeyen taraftayım malesef. İlk sayfalar o kadar sıkıcıydı ki benim için okumakta çok çok zorlandım. Kitap sürekli bir geçmiş zamana bir şimdiki zamana gidip geliyor ve zaman algımı yok ediyordu. Kitabın son 100-150 sayfasına doğru daha fazla olay barındırdığını ve daha hızlı aktığını kendi açımdan söylebilirim. Kendisini hızlı bir şekilde rafa kaldırıyorum.