1 sene önce okuduğum kitaplardan..çok kısa bir kitapti zaten..çok çabuk şekilde bitirdiğimi hatırlıyorum. aşk üzerine schopenhauerin düşüncelerini anlatan erkek ve kadın doğasına değinen ve cinsellik üzerine de fikirlerini beyan ettiği kısa öykü tadında bir kitap.. schopenhauere katılmadığim yönler olsa da bu adamı okumayı anlamayı üzerine düşünmeyi seviyorum..