Bu kitap bize çok yakın aynı evin içindeki bir insan misali . Bu kitabı okurken her kapı açılışında içeri Mücellâ abla girecek diye beklerken buldum . Bir hayatın başkaları için nasıl güzel feda edileceği ailenin istediğini yerine getirerek övülen kız olmayı ama her zaman içinin buruk olmasını önleyemediğin bir hayat hikayesi . Acaba diyorum ailelerimiz bizi korumaya çalışırken bizim hayatımızdan çalınanları fark eder mi ? Acaba herkesten övgü almak için her zaman en iyisini mi yapmalıyız ? Hayatımızda hiç mi bu kız deli yahudedirtmemeli miyiz? Bu kitap bittiğinde ailemi ve kendimi değerlendirme fırsatım oldu . Kitap aslında o kadar ince düşünülmüş ve tasarlanmış ki insanların bam teline dokunuyor .