·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Temmuz 2021 15:55 Bu kitabı güzel bir kitap mağazası sahibi yazarından bizzat kendim aldım. Yaşadığım şehirde böyle biriyle tanışmak beni fazlasıyla memnun etti. Kitabı alırken 'benim edebiyatım yeraltı edebiyatı, argo ve küfürlerle karşılaşabilirsin' diye uyardı beni.
Kitaplarda müstehcenlik ve argo her kitapta güzel durmaz. Fakat bu eserde tam yerinde olmuş. Çünkü anlatılan hikayeler Erciş yöresinin çokça yaşanmış hikayeleri olduğu için bu durum gerçekçiliğe oldukça katkıda bulunmuş. Zira bu hikayeleri anca yaşayan biri bu şekilde anlatabilir.
Birden fazla hikayede birden çok karakterle tanışıyorsunuz. Hepsi de hayatın sillesini yemiş ve köşede kalmış karakterler. Okurken lise yıllarım ve çocukluğum bir kez daha gözlerimin önünden geçti...