Puan vermedi·536 syf.··
2021 14. kitabı
Robert Langdon serisinin son kitabı olsada Dan Brown'un okuduğum ilk kitabıydı. Kitabı baştan sona elimden hiç bırakmadan okudum. Çünkü kurgusu efsane, anlatımı oldukça iyi ve sürükleyiciydi. Öylesine sade ve iyi bir anlatımı vardı ki okurken betimlemeler çok gerçekçi bir şekilde canlandı gözümde sanki tüm yaşananlar gerçek ve bende olayın içinde bir yerlerdeymiş gibi hissettim. İçeriğine değinecek olursam da Tanrıya inanmayan ve onun yokluğunu ispat edecek bir evrim teorisi keşfeden bilim insanı Edmond Kirsch bu keşfini üç büyük dinin âlimlerine gösterir ve onların tepkilerini izledikten sonra keşfinin büyüklüğünü onlara da kanıtlamış daha sonra bu keşfi dünyaya duyurmaya karar vermiştir. Hem davetlilerin hem de tüm dünyanın izlediği bir sunum düzenler ve sunumu online canlı yayınlanmasını ister. İki önemli soru ile sunumuna başlar: "Nerden geldik, Nereye gidiyoruz." Tüm izleyiciler sunuma odaklı iken nereden geldiği belli olmayan bir kurşun ile Edmond Kirsch orada can verir ve sunum yarım kalır. Yani işler istediği gibi gitmemişti. Ya da istediği gibi miydi? Kitabın sonuna kadar katilinin kim olduğunu tahmin edemedim ve Edmond Kirsch'ün katili herkes olabilirdi. Ama en olmaz dediğim kişi çıktı. Merak ve heyecan dolu bir yolculuk gibiydi kitap okumanızı tavsiye ederim.
BaşlangıçDan Brown · Altın Kitaplar · 201726,3bin okunma
·
311 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.