·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Şubat 2017 00:00 Aziz Nesin'in okuduğum ilk romanı oldu. Kendine has üslubu ve mizah yönünü çok beğendim. Türk Halkının ferasetini, cehaletini kara mizahla çok iyi ifade etmiş. İçimizdeki Zübükler onları palazlandıran bizler olduğu aşikar. Zübüklük bizim içimizde.