·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Ekim 2021 23:04 Bu nasıl öykü.... Deli Tarla ve diğer öyküler beni eze eze yoğuruyor... Sade anlatım, ince espriler, öykü okumanın keyfi... Her öyküden sonra soluklanarak, çabuk bitmesin diye ara vererek okuyorum!!! İlk kez okurken edindiğim izlenimi yazıyorum... Bizi öyküsüz ve romansız bırakma... İnce ince yavaş yavaş öykülerini anlat, .... Sizi can kulağıyla dinliyoruz!!!