·148 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Temmuz 2021 22:30 Keşke 148 sayfa boyunca havva ile ademi anlatsaydı dedim.. bu yüzden 3 defa okudum. Bir birlerine olan ön yargıları gercekten erkek ve kadınların nasıl düşündüğunü daha cok anladım. Ademin biraz aptal oldugunu düşünüyorum havva zeki ve sevgi doluydu. Cok beyendim. Ama diğer öyküler için aynısını diyemiyeceğim sıkıldım okurken öylesine yazılmistı sanki 4 ressam arkadaşın olduğu hariç onu beyendim