Selamlar!
Kitabı beğendiğimi belirtmek istiyorum, kitabın ismine bakarak aldım. Arka kapağını okuyunca beni içine çekti merak ettim ve hemen almak istedim.
Kitap gerçekten iyi bir kurguya sahip. Biraz karışık o yüzden anlamanız zor olabilir fakat gerçekten güzel bir eser.
Tavsiye ediyorum favori karakterim ismini Tam hatırlayamıyorum ama başrol kadın en iyi arkadaşı olan kadın da yani bayağı etkileyici geldi bana.
Sonunda devasa bir şok yaşadım.
Son 40 sayfayı ağzım açık okudum diyebilirim.
Gerilim türünde baya iyi bir eser.