Kitaptan beklentim bir hayli yüksekti. Gerçekte takdir ettiğim, severek izlediğim Oğuzhan Uğur'un kaleminden çıkma sonuçta. Ama beklentimin çok altında kaldığını söyleyebilirim. Okunur mu? Yani vakit geçirmelik, otobüs veya herhangi bir yolculukta pekala okunur.