·59 syf.····Okunma: 28 Temmuz 2021 15:24 Pek sevdiğim bir kitap olmadı. Kitap karışık geldi. Anlatımı çok yavandı ve beni rahatsız etti. Kitap baştan sona argo. Çok ince olduğu için bitirdim yoksa kesin yarıda bırakırdım. Ben bu kitapla ilgili yorumları okudum genelde kimse kitabı beğenmemiş bende bu yüzden satın almadım bu kitabı pdf olarak okudum iyi ki yorumları dikkate almışım çünkü vereceğim paraya acırdım. Kitabı tavsiye etmem, okumayın.