Beklerim...
Gelmeni beklerken, her defasında Baktığım ufuklar, yokluğun dolu Bir lahza işitip, senin sanıp da Beklerim yolunu, bir ömür boyu Heceler, heceni tanısın diye Yokluğun, içimde büyüsün diye Bir ömür, aşkınla kül olsun diye Beklerim yolunu, bir ömür boyu Kapalı kapılar, açılmaz sensiz Kalbimde yaralar, kapanmaz sensiz Sana kavuşmadan, yaşamak yersiz Beklerim yolunu, bir ömür boyu Eksiğim, eksiklik senden ötürü Bulunmaz çıkışlar, bundan ötürü Çözümlerim yarım, yok başka türü Beklerim yolunu, bir ömür boyu Kalırsa hayatım, eksik ve yarım Tükenmez olursa, bir gün bu sabrım Bir hiçe adarım, kalırsa aklım Beklerim yolunu, bir ömür boyu Beklemek denilen, acı verse de Senden haberciler, gelmez dese de Varlığım, sonunda hiçe dönse de Beklerim yolunu, bir ömür boyu ~√~
Edebiyat
··1 alıntı·
773 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.