Ilk elime aldığım anda aralıksız 180 sayfa okuduğum, iki günde bitirdiğim bir kitap oldu. Genel olarak fantastik ve benzeri türleri daha cok seviyorum zaten. Kitap olası bir kıyamet senaryosunu anlatıyor. Dili olsun, olayları olsun gayet akıcıydı. Ayrıca olan olaylar, doktorun teorileri gerçek hayatta da imkansız olmayan hatta gerçek olma olasılığı olan şeylerdi yani okurken durup bir "acaba?" Dedirtti. Beklentilerimin çok üstünde ve soluksuz okuduğum bir kitap oldu.