Bu kitabı yıllar önce okudum, lise zamanlarında çok etkilemişti beni, geçen bir kitapçıda görünse sanki eski bir tanıdığı görmüş gibi oldum be satın aldım. Ergenlik çağında çocuğu olan anne babalar alıp okumalı bence.
EroinChristiane F. · Altın Kitaplar · 20161,859 okunma