·84 syf.····Okunma: 03 Ağustos 2021 03:53 Kesinlikle kötü bir kitap değil ancak sosyal medya ve topluma etkisi üzerine halihazırda okumalar yapıyorsanız sizi tatmin etmeyecektir. "Gösteri Toplumu"nda olmayan, yeni gelen hiçbir şey okumadım desem yeridir herhalde.
Yine de bu konuda bir şeyler okumaya yeni yeni başlayan biri için farklı bakış açıları sunabilir, düşünmeye teşvik edebilir diye düşünüyorum.
(Bence devamında da "Gösteri Toplumu" ve "Dikizleme Günlüğü" mutlaka okunmalı.)