Beni okumaya başlatan kitap. Bende yeri çok ayrı. 4 sene önce okuduğum bir kitap. Çok güzel bir arkadaşlık kitabı. O zamanlar hayran olduğum kitaptı. Şu an hayran olduğum başka kitaplar olsada. Beni kitaplarla tanıştıran kitabı asla unutulmaz. Bence şans verilebilir