7/10
·77 syf.··
Beğendi
·
2017 4. kitabı
Yazarın intiharından önceki son eseri olması ümitsizliğin içinde bir veda niteliğinde gibi gelse de umut ve yaşama içgüdüsü açısından çıkarılacak çok ders var. Hiçliğin fırsata çevrilmesi.. Yaşama tutunma, elde var olanla ne kadar tutunabiliyorsa o kadar tutunma.. Ve rakibine zayıf yönünü asla belli etmeme bunlardan sadece bir kaçı.. Okuduğum için şanslıyım..
SatrançStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2020279,6bin okunma
·
1 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
bende henüz bitirdim kitabı. sizinle aynı düşünceleri paylaşıyorum. görünüşte kısacık ama çıkarılacak derslerin çok olduğu harika bir eserdi. Yalnızlık ve hiçlik duygusu, an be an tükenmek ve kurtuluş, kurtuluşun tekrardan bir sınava dönmesi, bir oyundan çıkarılaccak dersler. gerçekten kalileti bir eserdi. bende bu eserle tanıştığım için çok şanslı hissediyorum...