Puan vermedi·68 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Ağustos 2021 09:00 Antov Çehov'un okuduğum ilk eseri..
Kısa kitapları okumayı pek sevmesemde Antov Çehov okumam gerektiğine inandığım bir yazardı. Kitabı okurken yazarın vermek istediği duyguyu hissediyorsunuz. Kısacık ama oldukça etkileyici ve fazlasıyla başarılı bir yapıt. Stefan Zweing tadında desem yanlış olmaz diye düşünüyorum.