Atamızın "okullarda okutulması gereken bir kitap" dediği eser Finlandiya'nın nasıl yükselişe geçtiğini anlatıyor. Çok fazla örnek alınması gereken bir kitap. Okumanın insan hayatına katkılarını bahsediyor. Bugünlere okuyarak, çalışarak, azmederek geldiklerini anlatıyor. Bir başyapıt. Herkese keyifli okumalar Beyaz Zambaklar Ülkesinde