·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Ağustos 2021 22:07 Çok akıcı bir şekilde kaleme alınmış , eğlenerek okudum akıcı bir kitap cocuklar rahatlıkla tam metinden okuya bilir ki önereceğim kısaltılmış degilde tam metinden okumalarını...
Bazen utandım pinokyoyu okuyorum dediğimde ama cocuklugumda kitap okumadıgım için çok hevesliyim cocuk kitaplarına o yüzden benim için eksik bir durum kafanızı dagıtmak istiyorsanız tavsiye ederim.