İlk olarak okuyacaklara tavsiyem eğer bilinmeyen bir kadının mektubunu okuyup beğenmediyseniz biraz sıkabilir
kitapta yazarın iş arkadaşını merak edip son anında yaşadığı travmatik bi olay nedeniyle geçmişini vs yazdığı bi defteri okuyor defterde ise adamın almamyada yaşadığı aşk hayatını ve şuan yaşadığı hayatın monotonluk ve beklememezliği kaleme almıştır sonunda ise çok dokunaklı olduğunu düşünüyorum
kitap gerçek bi hayat hikayesiymiş Sabahattin Ali'nin bi kuzenmi akrabamı tam hatırlamadığım biriyle mektuplaşması ve Sabahattin Ali'nin bundan etkilenmesi sonucu yazılmış bi kitapmış