·630 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Ağustos 2021 23:50 Vedat Türkali'nin karakter çözümlemelerini çok gerçekçi, çok yerinde buluyorum. İçi boş karakter üretmiyor, bütün karakterlerin arkası gerçek insanlarla dolu. Türkiye'de İkinci Dünya Savaşı sırasında yaşanan sorunları, kutuplaşmaları, dış politikaları, bireysel mücadeleleri, kapitalistleri, casusları ve demirden yumrukla halkın üstüne çöken faşist yönetimi açıklarken, halkın savaş sonrasında vereceği asıl savaşın boyutları hakkında da bir fikir oluşturuyor okurun kafasında. Kendine özgü, üstün bir anlatımı var. Hem anlattıkları hem de anlatım şekliyle en sevdiğim yazarlar biridir Bay Türkali. Güven, dünü ve bugünü anlamak için mutlaka okunması gereken kitaplardan biri bence. Yıldızlı tavsiyemdir. =)