serserikuslar.blogspot.com/2021/08/edebiya...
En son okuduğum Magda Szabo dan sonra epeydir ; nerdeyse bir senedir kitaplığımda beni beklemekte olan üçlemeyi okumakla sanırım en doğru olanı yapmamışım aslında.
Yalnız her yazarın bambaşka bir anlatımı var Szabo'nun anlatımında ki muhteşem tasvirlerin yerini burda biraz gri çamurlu suların içinde debelenmeyi yaşıyoruz en azından bana hissettirdikleri bu.