·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Ağustos 2021 15:47 Selaam!
Bu kitaba baya bir ön yargı ile başladım aslında. Abarttıklarını düşündüm. Kitabın sonuna kadar böyle düşünüyordum en azından :)
Kitapta sırf Zezé'nin yaramazlıkları var sanıyordum. Portekizli ile tanışana kadar. Kitap gündelik olaylardan bahsederken bir anda duygusal yönden vuruyor sizi. Ve bir çocuğun hayal dünyasının genişliğini gösteriyor. Ailesi ile yaşadıkları, Xururuca'nın kesilecek olması, portekizlinin ölmesi gibi yıkımlar yaşıyor bu afacan. Yani aslında kesinlikle tavsiye ettiğim bir kitap. Okuyun, okutturun! :)
Kitapla kalın