Bir kitap düşünün ki içerisinde zayıf görünen her insandan yeis fakat inanılmaz derin incelikler bulunan düşünceler olsun. Başlarda feminen bakış açısı ve ataerkil dünya içerisinde zarifliğe yer verilmemesi konu edilsin. Bir kitap düşünün ki istememek ile mecbur bırakılmak arasındaki fakrı boşa geçmiş 10 sene olarak anlatsın. Bir kitap düşünün ki empati yeteneğini inanılmaz teferruatlar ve edebi zevkle bize anlatsın. Bir kitap düşünün ki size anlattıklarını hayatınızda uygulamanın ne kadar cesurca olacağını, uygulamamanınsa ne kadar infial dolu sonuçlar doğuracağını anlatsın, her iki durumda da ne kadar cesurca ve ardına bakmaksızın adım atmanız gerektiğini anlatsın. Bu kitap, ıslanmayı çok seven çocuğun yağmurdan korkması gibi bir şey. Okumamak çok şey kaybettirir okumak ise hayatımızı ne kadar korkakça yaşadığımızı gösterir, korku duvarını aşamayacak kadar korkakça yaşadığımızı...