kitabı bir yarışma sebebiyle okumaya başladım. merak ettiğim ve listeme eklediğim bir kitaptı. kitabın konusu olarak ne yazılabilir bilmiyorum çünkü çok fazla değindiği büyük kısmını ırkçılığın oluşturduğu çok güzel konular vardı. ve bu sayede kitabı sıkılmadan okuyoruz çünkü aynı anda birden fazla olaydan bahsediyor. kitabı küçük kızın anlatması ayrı bir samimiyet oluşturuyor. karakter olarak baktığımız zaman en sevdiğim karakter Atticus oldu. iki çocuğu tek başına yetiştirmenin zorluğu içerisinde çocuklara olan tavrı, iletişimi , olaylara bakışı, kızgınlığından şefkatine kadar her hareketi okuyucunun yüzünde tebessüm oluşturacak cinsten. ayrıca çok güzel mesajların verildiği bu kitabı herkesin okumasını tavsiye ediyorumm. :)