Neil Gaiman kesinlikle mitoloji yazarlığı tarafında çok güzel işler çıkıyor. Yazar Sandman serisi ve Amerikan tanrıları kitaplarında ki başarısını bu kitabında da yakaladığını düşünüyorum. Kitap daha çok kısa mitolojik hikayeler şeklinde kurgulanmış. Neil Gaiman bu mitolojik hikayelerin çoğuna kendinden birşeyler katmış. Hikayeler gerçekten çok akıcı insanı hikayenin içerisine çekmeyi başarıyor. Mitoloji severler için okunabilecek güzel bir kitap.