Kitabın başlangıcı ilerlemesi bir harika , tabi siyasetle toplum düzeni ile ilgili olmayanlar için çok sıkıcı gelebilir, ama ilgili olanlar icin bir o kadar okuması keyifli ama okurken insanın içi de cız etmiyor değil , "vay be " diyorsunuz "yoksa tarih tekerrürmü ediyor" diyorsunuz.