Puan vermedi·504 syf.····Okunma: 09 Ağustos 2021 13:11 Yıllarca “Ahmet Ümit ne yazsa okurum “ derdim hep.Ama açıkçası son yıllarda artık okumamaya karar verdim.
Bu kitabı gerçekten merak etmiştim,maalesef benim için tam bir hayal kırıklığı.
Bir kere hiç heyecanlı değil 300. sayfaya kadar sıkılarak okudum.Ordan sonra bir nebze hareketlendi kitap.Lakin son derece basit bir kurgu .Dümdüz bir mantık yürütme.Velhasıl tatsız tuzsuz bir kitap. Tek artısı okuyacak olan ortaokul ve lise öğrencilerinde biraz arkeoloji ve tarih merakı uyandırabilmesi umudu.