1/10
·222 syf.··
2021 13. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 10 Ağustos 2021 10:45
Kitapla ilgili söylenecek tek şey “berbat”. Beğenen nasıl beğenmiş olabilir anlamıyorum. Dil çok kötü, konu basit anlatılmış ve onlarcaa yazım hatası kağıt ve zaman israfından başka bişey değil. Bununla zaman harcamak yerine 9.koğuştaki mucize izlemek en iyisi olur. Kitabın başında Abdullah el ragıb anlatmaya başlıyor sonra başka bir ağıza geçiyor bu yüzden kitabı okurken çıldırdım. İlkokul seviyesi bile diyemem. Sabah idam edilecek Ebazer ve bir koğuştaki mahkumlar arasında geçiyor. Kitabın yarısı Muhlis’in saçma çocuksu konuşmaları ve Vedat’ ın sokak ağzı konuşmasıyla geçiyor. Diğer yarısında konuya gelmişler şükür. Ama konu çook basit anlatılmış. Hiç beni içine almadı. Yani konu eh işte. Tavsiye etmem.
İdamlık GençEmine Şenlikoğlu · Mektup Yayınları · 20065bin okunma
·
155 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.