Puan vermedi·144 syf.····Okunma: 29 Mayıs 2021 10:58 Kapaktan rahatsız olunduğu için değiştirilmiş. Güç ve acımasızlık doğru orantılı mıdır? Çok yaşa diye alkış tutanlar bir gün insanın sonunu zevkle izler mi ? Halı altına süpürünce yanlışlar ortadan kalkar mı ? Kötü şeyleri yaşatanları izlemekten utanmayip , hakkında konuşmamayı tercih ettiğimizde doğru insan mı oluruz ? Konuşup , irdelersek nankör mu oluruz?