Oyunlarını seve seve oynadığım bu serinin kitabının muhteşem olacağını planlıyordum. Çünkü oyunlarını bana sevdiren şey hikayesiydi ve kitap da salt hikayesini anlatmalıydı. Evet gerçekten de öyle ama ben hikayenin sevdiğim tarafını görmek için sevmediğim kitapları okumak istemediğim için devam etmedim. Güzel bir hikaye ama bu puanının nedeni şahsi hayal kırıklığım