7/10
·408 syf.··
2021 39. kitabı
Daha önce yazarın fahreneit 451 kitabını okumuştum gerçekten çok beğenmiştim. Bu nedenle bu kitabını da almak istedim ama dikkat etmemişim içerisinde öyküler varmış. Bu durum canımı sıktı çünkü 4,5 sayfada biten öyküler vardı ya daha olaya yeni ısınmışken bitiyordu. Ben galiba öykü okumayı sevmiyorum. Belki başkaları çok beğenmiştir ama açıkçası ben o kadar da beğenemedim bu kitabı ya . Fahrenheit 451 daha iyiydi :)
Yakma ZevkiRay Bradbury · İthaki Yayınları · 2020743 okunma
·
934 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.